Search found 907 matches

by [SC]GetsumsGal
28 Sep 2014
Forum: [SC]Clan Member Photos
Topic: uuhg older me
Replies: 29
Views: 1711

Re: uuhg older me

[SC]*Life* wrote:You look like Getsumswife with beard and mustache on! Nice pics


Fuck you life.fuckin piece of shit
by [SC]GetsumsGal
23 Aug 2014
Forum: [SC]Clan Member Photos
Topic: Figured i'd post one since getsum did
Replies: 13
Views: 966

Re: Figured i'd post one since getsum did

BIG H wrote:nice! and i bet u flip me off like that in the game too! lol
I sure as fuck do u campin ass lol
by [SC]GetsumsGal
23 Aug 2014
Forum: [SC]Clan Member Photos
Topic: Figured i'd post one since getsum did
Replies: 13
Views: 966

Re: Figured i'd post one since getsum did

thank you everyone. I will try to pop in every once in a while. Been deep into sons of anarchy lol
by [SC]GetsumsGal
22 Aug 2014
Forum: [SC]Clan Member Photos
Topic: Figured i'd post one since getsum did
Replies: 13
Views: 966

Figured i'd post one since getsum did

Most recent. I figured its been years since I posted. Stole the idea from hubby. Have fun with the comments. As the shirt says "do I look like I give a fuck DILIGAF?" lol
by [SC]GetsumsGal
26 Apr 2014
Forum: [SC] Clan Registration
Topic: New Recruits/Clan Members without a join post
Replies: 394
Views: 22936

Re: New Recruits/Clan Members without a join post

[SC]Fatcat recruited. he is [SC]ABC-123's son
by [SC]GetsumsGal
26 Apr 2014
Forum: Monthly Ban-Lists: Archives
Topic: April 2014 Banlist
Replies: 49
Views: 1039

Re: April 2014 Banlist

[SC]b-rad

65.255.191.95


banned by maidens orders
by [SC]GetsumsGal
06 Apr 2014
Forum: SOF2 Banned Players
Topic: banned by sickdude>>
Replies: 41
Views: 2134

Re: banned by sickdude>>

thinking his status needs to be updated to forum member. JS. He doesn't need clan area access anymore.
by [SC]GetsumsGal
31 Mar 2014
Forum: General Chat
Topic: [SC]Miss Thang ([SC]KillEmAll's niece)
Replies: 16
Views: 260

Re: [SC]Miss Thang ([SC]KillEmAll's niece)

welcome to the crazy house. meds on the left the crazy home on the right. and don't take what the guys say seriously. lol.
by [SC]GetsumsGal
26 Mar 2014
Forum: SOF2 Join Request: Archives
Topic: slows joining sc :) [DENIED]
Replies: 32
Views: 1932

Re: slows joining sc :)

claimed he made the join request a year ago. Was seen with <RR> tags on. He's no longer interested. *Locked*
by [SC]GetsumsGal
23 Mar 2014
Forum: Monthly Ban-Lists: Archives
Topic: March 2014 Banlist
Replies: 47
Views: 1151

Re: March 2014 Banlist

no problem
by [SC]GetsumsGal
23 Mar 2014
Forum: Monthly Ban-Lists: Archives
Topic: March 2014 Banlist
Replies: 47
Views: 1151

Re: March 2014 Banlist

[SC]raitar
197.34.8.173
Warned continuously to remove tags. Did /alias not a member. last alias was pazzo. pazzo disco'd and came back as this. Warned, stripped, planted, popped. nothing worked.
by [SC]GetsumsGal
22 Mar 2014
Forum: General Chat
Topic: [SC]LadyKillEmAll
Replies: 20
Views: 334

Re: [SC]LadyKillEmAll

hello lady. glad to see another woman playing. good luck.
by [SC]GetsumsGal
15 Mar 2014
Forum: General Chat
Topic: CONSTAINE is back !!
Replies: 30
Views: 518

Re: CONSTAINE is back !!

Darkraider wrote:
[SC]GetsumsGal wrote:cumstaine
FAK OFF GAL right when i read the topic title thats what came to mind lol

haha raider. I have called him that for YEARS.
by [SC]GetsumsGal
15 Mar 2014
Forum: General Chat
Topic: CONSTAINE is back !!
Replies: 30
Views: 518

Re: CONSTAINE is back !!

WB cumstaine
by [SC]GetsumsGal
15 Mar 2014
Forum: Monthly Ban-Lists: Archives
Topic: March 2014 Banlist
Replies: 47
Views: 1151

Re: March 2014 Banlist

hey RP long time no see.
by [SC]GetsumsGal
10 Mar 2014
Forum: Screenshots & Videos
Topic: WH Screenshots
Replies: 42
Views: 674

Re: WH Screenshots

WilboBaggins wrote:Yah brah maybe Gal can give you a reference at Burger King.
Nah burger king is to good for him. They don't like cheats either.
by [SC]GetsumsGal
06 Mar 2014
Forum: SOF2 Banned Players
Topic: Brazilnoob
Replies: 27
Views: 1701

Re: Brazilnoob

guessing he forgot how easily logs can be pulled. dumb ass
by [SC]GetsumsGal
28 Feb 2014
Forum: SOF2 Join Request: Archives
Topic: Join Request [RECRUITED]
Replies: 34
Views: 1880

Re: Join Request

*recruited*
by [SC]GetsumsGal
11 Feb 2014
Forum: SOF2 Join Request: Archives
Topic: Join [RECRUITED]
Replies: 13
Views: 932

Re: Join

Quacker wrote:You'll be a good addition to the spec team.

Hey there is nothing wrong with team spec. lol
by [SC]GetsumsGal
09 Feb 2014
Forum: SOF2 Join Request: Archives
Topic: hello sc [DENIED]
Replies: 27
Views: 1630

Re: hello sc

said in the server "you guys to late" when I asked if he was in a clan.


*locked*
by [SC]GetsumsGal
23 Jan 2014
Forum: [SC]Clan Member Photos
Topic: Pictures of your animals
Replies: 623
Views: 51766

Re: Pictures of your animals

The Cock wrote:Cute, I wonder how big he will get,
hopefully no more than 25 lbs. Our homeowners association set that limit.
by [SC]GetsumsGal
23 Jan 2014
Forum: Monthly Ban-Lists: Archives
Topic: January 2014 Banlist
Replies: 40
Views: 3329

Re: January 2014 Banlist

[SC]Maiden wrote:lol

Give him 3 days on the banlist - and then unban.

ok if I remember :whistle:
by [SC]GetsumsGal
23 Jan 2014
Forum: Monthly Ban-Lists: Archives
Topic: January 2014 Banlist
Replies: 40
Views: 3329

Re: January 2014 Banlist

Shaq and Mahmoud - talking about recruiting each other in the server. They were warned with a mute, but decided to fulfill the intercourse when the mute expired. Too bad guys, you were warned. Have fun not playing in [SC] for the next few weeks.. maybe months, hell.. maybe even years. shaq rebanned...
by [SC]GetsumsGal
22 Jan 2014
Forum: [SC]Clan Member Photos
Topic: Pictures of your animals
Replies: 623
Views: 51766

Re: Pictures of your animals

We don't have the other Jax anymore. I just got this Jax 2 weeks ago today. He is 9 weeks old. I am calling him a PitHuahua. Mommy is pitbull and daddy a very horny chihuahua lol. He is our new family guard dog.
by [SC]GetsumsGal
18 Jan 2014
Forum: SOF2 Join Request: Archives
Topic: Application: LogAn ;) [DENIED]
Replies: 19
Views: 1384

Re: Application: LogAn ;)

Welcome LogAn please be patient as we have a maximum 2 week waiting period. Please make sure you read our rules. Play as much as possible so the recruiters can get to know you better. And don't be an ass. I guarantee if you are an ass we can out ass you lol.
by [SC]GetsumsGal
05 Jan 2014
Forum: SOF2 Banned Players
Topic: moolo abuse!!
Replies: 24
Views: 1382

Re: moolo abuse!!

I love you to
by [SC]GetsumsGal
05 Jan 2014
Forum: SOF2 Banned Players
Topic: moolo abuse!!
Replies: 24
Views: 1382

Re: moolo abuse!!

Pfft I dont have to flex anything, they are so big you cant NOT see them obviously. Theres no need to kick people if you can put them to spec. I always use /team id s that way we don't loose traffic. so whats your reason moo? hhhmmm? ABSOLUTELY no reason to kick a player unless there have been 3 or...
by [SC]GetsumsGal
05 Jan 2014
Forum: General Chat
Topic: possible disruption to server
Replies: 12
Views: 219

Re: possible disruption to server

Super Alone wrote:hmm it will be intresting for everyone to see my ownage! ;)
will see. cuz what I have seen is shit
by [SC]GetsumsGal
22 Dec 2013
Forum: SOF2 Banned Players
Topic: No proof posted cause there aint none....
Replies: 6
Views: 889

Re: No proof posted cause there aint none....

Do everyone a favor and have a site admin ban this fucker from the forums as well.

Go to advanced search